Tarieven

Bel steeds aan de scherpste tarieven!

Hosted Solutions

Laat uw voip centrale meegroeien met uw bedrijf

Wat kan u besparen?

Bespaar tot 50% op uw telefoonrekening!

Wij gebruiken?

Wij maken gebruik van de nieuwste technologiën

 

Ontdek de voordelen van een VOIP telefooncentrale

 

Krijg 3CX Phone System voor Windows.

3CX Phone System is gratis VoIP PBX-software voor Windows waarmee u eenvoudig een professioneel, modern telefoonsysteem voor uw bedrijf installeert.

 

  • Draait onder Microsoft Windows - een speciale pc of Linux leren is niet nodig

  • Gebruik Aastra, Polycom, Snom, Grandstream, Linksys of Cisco IP-telefoons

  • Gebruik bekende VoIP-providers en SIP-verbindingen om goedkoop te bellen

  • Inclusief voicemail, auto attendant, faxserver, verenigde communicatievormen enzovoort

 

Profiteer van Unified Communications met 3CX MyPhone


Met 3CX MyPhone kunnen gebruikers makkelijk profiteren van centrale communicatiefuncties zoals telefoon-conferenties, aanwezigheid, doorverbinden met Drag& Drop en onmiddellijke berichtgeving. Terwijl traditionele hardware PBX’s dergelijke functies niet altijd zo makkelijk toegankelijk maken voor de eindgebruiker, brengt 3CX MyPhone deze en andere krachtige functies allemaal samen in één gebruiksvriendelijke applicatie.

3CX MyPhone werkt via internet en stelt Silverlight beschikbaar ter voorziening van een krachtige “desktop-achtige” gebruiksvriendelijke ervaring. Gebruikers kunnen hun uitbreiding makkelijk vanaf hun netbook of desktop beheren en hoeven daarbij geen gebruik te maken van een ingewikkelde telefooninterface. 3CX MyPhone werkt met softphones, IP telefoons en zelfs iPhone en Android smartphones ten behoeve van flexibiliteit - gebruikers kunnen kiezen welk apparaat voor hen het handigste is.

 

Met 3CX MyPhone kunt u:

 

  • de status/aanwezigheid van andere gebruikers zien

  • bellen vanaf een webpagina, Microsoft Outlook of telefoonboek

  • oproepen naar andere gebruikers doorverbinden

  • oproepen naar voicemail overschakelen

  • oproepen in de wacht bijhouden (als gebruikers daar het recht toe hebben)

  • gemiste, inkomende en uitgaande oproepen bekijken

  • telefoonconferenties opzetten en beheren

  • doorverbindingsopties configureren voor als u afwezig bent